пʼятницю, 21 червня 2013 р.

Чисто карасеві водойми -- міф чи правда ?

 Напевне, кожен риболов хочь раз в житті бував на водоймі, де на перший погляд не може бути риби, а на практиці -- виявляється карася там, хочь руками лови. Серед рибалок такі водойми називають -- чисто карасевими. Та, чи справді це? Сьогодні, я хоч висловити свою думку, на рахунок таких місць.
  Особисто мені, не раз доводилось рибалити на не знайомих (для мене) водоймах, які  своїм виглядом та розповідями місцевих рибаків, вказували на те, що -- це карасева "імперія". Але, після більш детального знайомства з таким місцем (не в образу місцевим риболовам), майже завжди виявлялося, що разом з карасями, там мешкають і інші види риб...

 ...В першу чергу -- це краснопірка. За моїми спостереженнями, ця красива рибка вміє виживати в екстремальних умовах не гірше карася. Інша справа, що вона більш обережна і рідко коли виходить спіймати більше двох трьох рибин з одного місця, але це вже проблема риболова, а не краснопірки.
 Не рідко, у карасевих водоймах на мій гачок сідали представники "плотвиного сімейства". І хоча плотва, піймана в таких водоймах, своїми розмірами не вражає (як мінімум), та факт залишається фактом -- плотва, також, може виживати в не сприятливих умовах.
  Рибалячи в "карасевому царстві, мені не раз доводилось бачити клювання коропа.  При цьому, як правило, несподівано. Та вражає слідуюче, всі коропи, що мною піймано в таких місцях, приблизно кілограмового розміру, а оскільки для карасевої риболовлі використовую тендітні спортивні снасті, то й несподівану дуель з коропом -- вигравав (чесно кажучи) не завжди.
 Не деяких карасевих водоймах, мені доводилося бачити щуку-трав'янку. І хоча впіймати "королеву підводних заростей" мені досі не вдавалося (надаю перевагу поплавковим оснасткам, а спінінг беру в руки дуже рідко), та для себе вияснив правило: якщо  переважно клює карась розміром в долонь -- то, в водоймі знайдеться щучка-трав'янка.

  Підсумок і моя власна думка.

 Отже, підсумовуючи все вище написане, хочу сказати слідуюче:

  1.   Виявляється в карасевих дебрях можуть мешкати і інші види риб (принаймні, про це говорить моя риболовецька практика);
  2.   Хоча в карасевих водоймах і мешкають інші риби, та ловити їх в таких місцях ціленаправлено, все ж таки -- не рекомендую;
  3.   З іншої сторони,  водойми, які сильно заростають водною рослинністю, час від часу частково висихають і погано забезпечуються свіжою водою -- мають повне право називатися " Карасевими", оскільки -- це його стихія, і карася в таких місцях  (як правило) величезна кількість.

  А Ви, як вважаєте?


 Коментуйте!!!